Torsdag!

Hej alla glada :D
Härligt väder idag med! Jag var ju ett pucko som tog skinnjacka på mig! Haha den kunde jag ju inte ha på mig länge i den här värmen, hoppas det håller i sig nu bara :)
Idag har man jobbat, gick finfint! Dagen gick ganska snabbt ändå, så det var skönt :) Hände inget speciellt, eller jo...mitt i allt så mulnade det och så kom värsta åskvädret! Usch vad det dundrade. Men det gick över ganska snabbt så tittade solen fram igen :D

Ikväll ska jag bara vara hemma & grejja :) Imorgon är jag ledig!
Vi hörs!
// Hanna


haha jag&Icafika under en av våra roliga sommarkvällar förra året!



Dagens Låt: Chipmunk ft. Esmee Denters - Until You Where Gone


Kommentarer
Postat av: icafika

haha den bilden är så skön! Hoppas det blir lika många galna sommarkvällar i sommar, om inte fler ;)! Puss

2010-05-23 @ 21:40:45
URL: http://fredrikagarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0