tisdag

Hejsan alla!!
idag är det tisdag vilket innebär bra serier på tvn..har även ätit en god sushi,mums :)

helgen var skön å slapp..i lör var jag en sväng på stan men tröttnade ganska fort, valde den sämsta dagen att gå fram..miljoner människor sprang göteborgsvarvet, varmt och trångt var det..jag fick  t om springa in i ledet för att komma över på andra sidan, helt sjukt :P
jag träffade iaf Issa och hennes kompis vilket var roligt!

idag har jag fikat en sväng på stan med hanna, mkt trevligt! jag hittade en väldigt bra primer och en byxdress, himla skön va den!
Hanna shoppade loss många fina saker, som vi säger : vi måste ju få leva lite oxå ;)

nåväl, dagarna räknas ned till sommarlovet, åh vill bara att nästa vecka ska vara över så jag kan vara fri sen ett tag! (ska ju jobba en del men ändå)
ser fram emot sommaren väldigt mycket, känner att den kommer bli rolig,bara vädret kan vara på vår sida för en gångs skull =)

Pusss Linn



Jag o fina Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0