Tisdag och värme!

nu har nästa kursdel dragit igång, mikrobiologi.. verkar kul faktiskt men de säger jag väl inte om två veckor :P
efter skolan va ja och handlade en sväng, alltid lika roligt..nu sitter jag och ska se nya gossip avsnittet. tisdagar innebär en hel rad olika serer som kommit ut..ikväll är det även ugly betty och desperate på tvn, en riktig toppenkväll:) serietönt som jag är..ne men man får passa på när studierna ligger på is lite :)  

Jag blir så glad när solen skiner o sommaren börjar ta fart,dagarna bara for förbi. Imorrn om vädret tillåter får det bli en promenix å kanske en glass!

en låt som Hanna tipsa mig om i helgen och den har satt sig på huvudet: Your Love´s A Drug med Leighton Meester, mkt bra!!
mkt passande då jag tittar på gossip-girl :)



ha en go kväll!! Kram Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0