Söndag

Hej på er! ♥
Så nu har jag kommit hem från jobbet. Jag jobbar ju alltså på Iittala Outlet ute på Freeport, vi har haft "Wilddays"  denna helgen, så High Chaparall har varit hos oss och gjort stunt-tricks och lite sånt! Lite kul. Dagen har gått ganska fort ändå, så det var skönt! Imorgon bitti är det personalmöte! Känns inte så kul att kliva upp tidigt men det brukar vara ganska kul på våra möten ändå :D

Nu är jag trött kan jag säga, bev ju ganska sent igår trots allt...  Jag & Linn blev så besvikna när det var tv-spels kväll på gasquen...typiskt... Men jag har alltid kul med Linn så det var lugnt ;) Kul med såna "spontankvällar"!

Ikväll ska vi dricka te hemma hos mig och ha en bakismyskväll ;)

Ha en toppenkväll!
Kramis från Hanna


Dagens låt: Melanie Fiona - You stop my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0