Plugg

Det som kommer förgylla min vardag denna vecka är plugg, plugg och åter plugg, tenta på fredag :(
Jaja det är bara att sätta igång..
fast just nu sitter jag bara å drömmer mig bort till sommaren, sjön, grillning, vänner+lite jobb såklart!
kommer nog bli en rolig sommar..ska vara hemma den här sommaren å jobba på Ica men sen kommer det nog bli en hel del turer till Gbg vilket ska bli skoj! har vänner som är kvar över sommaren som jag bara måste träffa!
sen har jag ju lilla lägenheten som jag måste ta hand om med ;)

nu får jag nog vakna upp till verkligheten å ta tag i saker och ting!
Ikväll tar jag en paus för då är det Svenska Hollywoodfruar på tv, får inte missas! ;)



Pusss Linn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0