Onsdag

Hej sötisar =D
Hur är det med er? Med mig är det toppen! Kom precis hem från Freeport, hoppade in&jobbade idag några timmar :) Fick med mig vinglas från Essence & djupa frukostskålar från Taika hem! Är mycket nöjd, särskilt med vinglasen för dem har jag velat ha så länge :D

Fick reda på att Malin ska sluta jobba hos oss :( Buhuu, hon som jag har haft så kul med! Men men så är det...

Och jag kom att tänka på studenten när jag åkte hem...eller man kunde ju inte undvika att tänka på den när bussen fastnade bakom ett studentflak med glada studenter på! Gud så kul den dagen var! Roligaste dagen i mitt liv tror jag :) Tänk att det redan har gått ett år! Helt sjukt vad tiden går fort!

Imorgon jobbar jag mellan 10-17 och sen ska jag hem och packa lite smått, ska ju hem till Lidköping i helgen, kan bli kul ;)

Nej nu ska jag ner på stan och titta lite i affärerna!

Dagens Låt: K'NAAN ft. Adam Levine - Bang Bang


Mina senaste inköp! Essence & Taika




Roligaste dagen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0