Oh Boy, Vilket Vacker Väder!

Godkväll gullisar :D
Shit vilket gött väder det har varit idag, rena sommarvädret :D
Dagen började med en morgonpromenix, och efter det var det tvätten som väntade. Riktigt kul. Not...

På eftermiddagen gick jag ner till stan för att möta upp Linn, vi gick till Lejonet&Björnen och köpte oss varsin glass, mums! Vi tog en passionsfruktssorbé och rockyroad-glass :D Så gott!

Sedan kikade vi i lite affärer och hamnade till slut i Haga efter en promenad runt hela stan! Haha vi var båda trötta i benen och törstiga efter det så vi satte oss på Condecco på Avenyn, drack en cola&kikade på folk. Härligt :D Blev supervarmt efter ett tag!

När jag kom hem gjorde jag lite mat, en slags korvstroganoff blandning med chilisås&grönsaker haha :P Men det var gott! Så tittade jag ju såklart på Greys och nu ska jag sova!

Imorgon jobbar jag 10-18 och efter det har jag inga planer så vi får se vad som händer :)
Ha det så bra!
Krams / Hanna


 

 




Dagens Låt: Kelly Rowland ft. David Guetta - Commander

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0