Monday

Hej på er!
Idag är jag ledig, och dagen ska spenderas utomhus med sötnosen Linn! Vi ska ut och sola i parken här nedanför! Hon fixar filt, jag fixar vindruvor..perfect ;)

Helgen har gått bra! Har jobbat, eller ja, stekt pannkakor rättare sagt...:P Vi har ju 100:- rabatt på alla stekpannor, så då ska vi visa hur bra de är! SÅ jag fick äran att bjuda på pannkakor... jag gjorde receptet lite eget och gjorde kanel-pannkakor, serverade dem med olika bär! Men det var kul! :) Folk verkade tycka om dom så!

Igår efter jobbet så gick jag&Linn en powerwalk på ca 1 h! Var riktigt skönt :) Efter det gick vi in till henne och käkade glass! Haha men det var vi värda efter en sån promenad :)

Älskar det här vädret :D Visst blir man lite lyckligare, inte sant?
Men nu ska det ju bli kallare till veckan... usch :(

Ha en härlig måndag!
Kramis // Hanna

Dagens Låt: Jay Kay - Princess


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0