Måndag

Tjolahopp!
Hoppas allt är bra med er, själv så har jag precis käkat lunch & nu tittar jag över vad jag ska ha med mig till Lidköping. Ska åka hem till mammsen&pappsen i några dagar för att ta hand om lilla Lovis(vår hund) under dagarna. Vi ska nämligen göra om vårt köksgolv så då måste jag gå upp med Lovis till mormor och vara där under dagarna när snickaren fixar därhemma! 
Men ska bli ganska kul att komma "hem" ändå, har inte träffat mormor på länge och ikväll ska jag hem till Kristin & träffa tjejerna :D Dem har jag inte heller träffat på länge nu så ska bli roligt med lite tjejsnack ;)

Nej nu måste jag fortsätta packa och städa här!
Ha en bra måndag!
Pusselipuss / Hanna

Dagens Låt: Joshua Radin - Friend like you

Kommentarer
Postat av: ica

KUL med ny blogg =)!



Vi ses ikväll =) ska bli kul att träffas, vi har en hel del skvaller ska du veta ;) mohaha!

puss

2010-05-10 @ 15:53:23
URL: http://fredrikagarstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa Dalemo

Åå vad roligt att ni har skaffat blogg :) Saknar er ännu mer när jag läser! puss

2010-05-10 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0