Lördag

Så nu har ännu en vecka gått å helgen är här, skönt :)
igår va jag på badhuset för att sola och simma med åsa, moa och jennie :) oj vad trött jag blev, känns att man inte tränat på ett halvår :P får bli bättring på de känner ja..till hösten blir de friskis för hela slanten!

senare under dagen for jag fram till stan för att äta lunch med Ida och Emelie som var på en shoppinghelg här i götet. kul att träffa dem och prata lite!
sedan träffade jag ytterligare två söta tjejer, Hanna och Ellen för en fika på Fröken ohlsson..mkt skratt å god fika :) hehe

Kvällen spenderades med Hanna, vi lagade jättegod mat å tjöta som vanligt, mysigt!! såg även lite The Hills avsnitt, å ja vad ska man säga, de e speciella där borta i Hollywood ;P

Nu ska jag fixa mig lite sen kilar jag till skolan för en "fadderdag".. jag ska vara fadder på nollningen till hösten så nu ska vi träffas idag och umgås lite!

Ha en fantastisk helg allihopa!!

Kram på er/ Linn




Mästerkockarna :)



Sötaste Hanna!



går ju inte missa alla intriger i The Hills ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa Dalemo

Åå jag saknar er sötnosar!

2010-05-22 @ 21:08:17
URL: http://dalemo.blogg.se/
Postat av: Lisa Dalemo

ok, vad tråkigt. Men vi får ses i sommar och hitta på massa skoj! Och förhoppningsvis stannar jag i gbg sen ;) Puss på er

2010-05-22 @ 23:42:56
URL: http://dalemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0