HLR

Hjärt lung räddning står på schemat idag! sen blir det nog en kaffe med Hannisen, mys!!
 kom nyss hem från en helg hemma i Lidköping..har vilat ut mig till max och denna vecka tar vi nya tag, har bara en tenta kvar nu sen e ja fri, iaf över sommaren:)

Idag är det Norges nationaldag, får inte glömmas! Farmor e norsk så jag ska fira lite dagen till ära,jag är ju trots allt kvarts norsk..

ne nu ska jag laga ngt gott sen bär det av mot hälsovetarbacken,saknat mina söta sjuksköterskor=)

 

Lagade mat å tjöta med dessa tjejer i lördags! mkt trevligt, Issa hade ja inte träffat på nästa ett halvår så va roligt att träffa henne, även Sara fick ja träffa men hon va tvungen att åka lite tidigare..




Kommentarer
Postat av: Diana - you know? ;)

HÄRLIGT LINN!

det är bara o kämpa my dear, sommaren kmr bli grejt !! :D



Hoppas du kunde dejta lite me mig ikväll, annars tar vi det en annan kväll <3

2010-05-18 @ 10:11:06
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0