can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars

Hellu :D
Precis kommit hem från en promenix i värmen! Gud vad härligt det var, kände mig riktigt lycklig när jag gick omkring i Johanneberg :D På ett ställe hade jag värsta utsikten över Götet! Jättefint :D Sen gick jag in på Willys och handlade lite grönsaker och frukt så nu ska jag göra mig en god sallad till lunch!

Helgen har jag ju spenderat i Lidköping, så jag kom hem igår. Efter att jag hade packat upp och gått en liten promenix så kom Linn över för att titta på sista avsnittet med Hollywoodfruarna, tråkigt men nästa vecka börjar Norska Hollywodfruar! Det kan bli kul :D Jag och Linn hade ganska mycket att snacka om nu när vi inte hade sett varandra på länge så det blev en riktigt mysig kväll :)

Idag ska jag jobba kväll, 18-21, vi har hälsokväll på Iittala :D Blir säkert kul!
Nepps nu ska jag hoppa in i duschen innan lunchen :)
Bajbaj / Hanna



Dagens Låt: B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0